Annons

Pressklipp i Dagens Näringsliv D2

Man blir aldrig profet i sitt eget land, som det brukar heta. Men i Norge har jag i alla fall haft ett uppslag med ”Fridas interiørskole” i 14 respektive 11 nummer av de två (!) största inredningstidningarna och arbetar som jag tidigare nämnt med Dagens Næringsliv, Norges rikstäckande dagstidning där jag skriver kunskapshöjande artiklar om hem och inredning.

Nu i helgen publicerades en stor artikel om trender i deras helgbilaga D2 där jag är med på ett hörn tillsammans med Dagny Thurmann Moe och stylisten Per Olav Solberg. Jag pratar bland annat om varför jag tror ”dagens prislapp vs. framtida cirkukationsvärde” kommer bli allt viktigare för oss. Med den värderingsmodellen kan billigt plötsligt bli väldigt dyrt och tvärtom.


Foto: Per-Olav Solberg

Kategorier:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.

Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.