
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Lite matt i lacken efter nio (!) timmar på Liseberg idag men här kommer, som alltid på söndagar, en summering med aktuella branschnyheter och snackisar från veckan som gått! Fogia har lanserat en ny vas som fått namnet Cube Vase Tall, formgiven av Carina Seth Andersson. Tillverkad av svenska Skrufs glasbruk. Passerar du Västkusten (närmare […]
Altandörren gnisslar när jag skjuter upp den på glänt. Jag hejdar mig i steget för att inte väcka familjen och gör en mental notering för att komma ihåg att olja den senare. Står kvar en stund och väntar in kaffet som gungat till i koppen innan jag tassar vidare ut på terassen, bort mot blommorna. […]
Inlägget innehåller reklamlänkar till inköpsställen Hej!Jag uppskattar verkligen läsarfrågan men det är första gången jag skriver själv. Jag tycker det är svårt att hitta stora utomhuskrukor till små priser utan att det känns plastigt och skriker dålig kvalitet eller budget. Snälla, ge mig dina bästa tips. Behöver många till vårt nya hus och vill gärna […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Så underbar tavla, den ska jag köpa!!
Har beställt denna till sonens dop, så fina! Roligt att du visade dem på bloggen. Ha en fin dag!
Tack för att ni tipsar om oss! Vår svenska sida heter http://www.fodelsetavla.se.
Personligen tycker jag inte alls om den. Bebisen ser mer död än levande ut :/
Jag har dom till mina barn, tycker att dom är riktigt fina. Och när min treåring såg den första gången sa han stolt "Mamma, titta.. jag kunde till och med stå på ett ben fast jag var så där liten!!"
Tavlan är superfin! Har en själv till mitt barn känns som att alla mina vänner också har en =) Tycker även att http://www.littleinkfinger.com är snygg om man vill ha något med en färgklick.
Vi säljer trä fågeln på bilden i vår webbshop
Snyggt!!
Riktigt bra inspiration!