Jag längtar efter att sopa undan på balkongen, ställa ut blommorna och säga hej till sommaren. Men, det är nog några veckor bort. Imorse vaknade jag till små snöflingor (!) som sakta dalade ner från skyn. Hur det ska gå ihop med mitt kommande utomhusjobb på onsdag återstår att se, men allt brukar ordna sig. Jag tror bara det var lite ”flister”. Bjuder på en skön bild för balkonghäng, så länge. Hittade en fiffig idé för odlingar på franska balkonger via Poppytalk. Bomullsväskor! Finns att köpa här. 
Foto: AZ&Mut via Poppytalk
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Lite matt i lacken efter nio (!) timmar på Liseberg idag men här kommer, som alltid på söndagar, en summering med aktuella branschnyheter och snackisar från veckan som gått! Fogia har lanserat en ny vas som fått namnet Cube Vase Tall, formgiven av Carina Seth Andersson. Tillverkad av svenska Skrufs glasbruk. Passerar du Västkusten (närmare […]
Altandörren gnisslar när jag skjuter upp den på glänt. Jag hejdar mig i steget för att inte väcka familjen och gör en mental notering för att komma ihåg att olja den senare. Står kvar en stund och väntar in kaffet som gungat till i koppen innan jag tassar vidare ut på terassen, bort mot blommorna. […]
Inlägget innehåller reklamlänkar till inköpsställen Hej!Jag uppskattar verkligen läsarfrågan men det är första gången jag skriver själv. Jag tycker det är svårt att hitta stora utomhuskrukor till små priser utan att det känns plastigt och skriker dålig kvalitet eller budget. Snälla, ge mig dina bästa tips. Behöver många till vårt nya hus och vill gärna […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Nä…inte snö väl 🙁 Nu ska det vara sol med balkonghäng, trädgårdsarbete och uterumsnjutning! Gillar verkligen bomullsväskorna. Hmmm, har jag någonstans därhemma där man kunde använda sådana? Måste hem och kolla.
Kul väskor!
Ja i helgen är det inplanerat fix av utemöbler hos oss. Jag har redan planterat lite i krukor så vi får se om de klarar sig i snöstormen!
Jag trodde jag skulle frysa halvt ihjäl i morse när jag väntade på bussen – en riktigt snopen känsla efter allt finväder vi haft! Fin bild! 🙂
Vad charmigt med väskor! Man kan ju ta in dem och ha dem i badrummet, köket eller var som helst 🙂
Så fräckt och vilken toppenidé !!
Trevligt häng. Har något liknande hemma fast med timjan, persilja och mynta. Kolla min blogg om odling i stan:)
Åh det längtar jag också efter! Ska bli så himla roligt att börja plantera igen ute på landet!
Fy vad finurliga små väskor till balkongen!
Va snyggt! 😀
Gud så coolt!
Jag har de här på min balkong (från samma leverantör).
https://www.az-et-mut.fr/def_gb/pot_cavalier.html
De finns på Merci i Paris, och på en pytteliten affär i Varberg 🙂
Vilken fin blogg du har! 🙂
Kolla gärna in hos mig och lämna en eller två kommentarer 🙂
Jag tänkte olja in mina balkongmöbler i helgen. Verkar nämligen som att värmen kommer tillbaka då så nu är det dags att göra balkongen redo för lite solhäng 🙂