Precis när man trodde att man hade tröttnat på hypen med bokstavstrenden kommer det här. Studio Yras fina ljusstakar för typografinördar. Bakom formen står Lina Meier och Sara Keranen-Gramner. Ljusstakarna säljs bland annat på Libertys och Selfridges i London och kommer synas på Designgalleriet på Odengatan i Stockholm under oktober. Oh well. Bara att åka dit och spana då. 
Foto: Studio Yra
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Lite matt i lacken efter nio (!) timmar på Liseberg idag men här kommer, som alltid på söndagar, en summering med aktuella branschnyheter och snackisar från veckan som gått! Fogia har lanserat en ny vas som fått namnet Cube Vase Tall, formgiven av Carina Seth Andersson. Tillverkad av svenska Skrufs glasbruk. Passerar du Västkusten (närmare […]
Altandörren gnisslar när jag skjuter upp den på glänt. Jag hejdar mig i steget för att inte väcka familjen och gör en mental notering för att komma ihåg att olja den senare. Står kvar en stund och väntar in kaffet som gungat till i koppen innan jag tassar vidare ut på terassen, bort mot blommorna. […]
Inlägget innehåller reklamlänkar till inköpsställen Hej!Jag uppskattar verkligen läsarfrågan men det är första gången jag skriver själv. Jag tycker det är svårt att hitta stora utomhuskrukor till små priser utan att det känns plastigt och skriker dålig kvalitet eller budget. Snälla, ge mig dina bästa tips. Behöver många till vårt nya hus och vill gärna […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Supersnygga är dom.
Kul att du gjorde ett inlägg om mitt tips om Lindsays gör det själv lampa.
Superfina!
Dom föll mej i smaken. Riktigt snyggt.
/ Pia
bakformen@gmail.com
Fast – varför omnämns de plötsligt som en nyhet överallt? Designgallerietutställningen är ju ny, men inte ljusstakarna i sig (jag är ju inte direkt någon nyhetsräv och bloggade om dem redan i februari). Men håller med – de är ju alldeles vansinnigt fina!
Dessa var ju otroligt fina.
Oi, disse var riktig fine 🙂
De här bokstäverna såg jag för första gången för flera månader sedan och jag gillar dem jättemycket vill ha, vill ha!
Nae, inte min smak. Men gillar Designgalleriet =).
Åh, vad fräcka! Vet du om dom kommer kunna beställas på nätet? 🙂 Ha en bra dag!
Ni kan köpa dem på R.O.O.M. i oktober!
Sååå fina!