I dagarna har en ny svensk och ekovänlig webbshop för inredning sett dagens ljus. Den heter Mittimyllan och säljer produkter som gör gott, på flera sätt. I sortimentet finns bland annat den här roliga lampan (pris: 949 kr + frakt). som inte bara hjälper till att skapa upplysta bokhyllor, utan även bidrar till fler upplysa människor ute i världen. En del av varje såld bok går nämligen till ett skolprojekt för barn i utvecklingsländer. Läs mer här. Mittimyllan har också fina kuddar och textilier.

Foto: Mittimyllan.se
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Söndag och dags att knyta ihop inredningsveckan som gått. Ovanligt färgkoordinerade pressreleaser, i toner av grönt och rostbrunt får man väl ändå säga. Här kommer veckans scroll för dig som vill hålla lite koll på vad som händer i den nordiska designbranschen! Svenska DUX firar 100 år i år med utställningen The Past, Present and […]
Stoppa pressarna! Och håll i er, för nu blir det ett långt inlägg med bilder. Fick precis veta att Ditte Svanfeldt och hennes man säljer sitt otroliga hus på adressen Morby 406 via mäklarfirman Widerlöv i Uppsala. Rabatterna är planerade av min nyfunna vän Frida, på Ljungsleds plantskola och visst är jag partisk men lyllos […]
Innehåller reklamlänkar/affiliatelänkar till inköpsställen Semestern närmar sig och jag har laddat upp med några titlar jag ser fram emot att läsa. Det finns inget som är så mycket sommarlov och ledighet för mig som att vara mitt i en bok som jag längtar efter att dyka ner i. På stranden, i båten, till morgonkaffet, eller […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Åh… Vilen fin idé!! 😀
Den var ju urläcker!
Kram, kram!
Den lampan gillar jag, åh, vad snygg.
Men så läckert!
Kram Maud
Hej
Nu var det länge sen sist. Kolla in min URL jag har oxå börjat fast bara om inget speciellt.
Den här idén känndes lite kyrklig fast kanske vara rätt på rätt ställe.
Förresten kul med intervjun och dina framgångar
Vi rings
Kram
Verkligen lysande och snygg idé, me like!
Tack för tipset.
Kram P.
Lampan är riktigt snygg faktiskt. Har ett exemplar som står och trivs i bokhyllan.
Vilken smart idé !!!
***
KRAAAM från EVA !!!
Den där lampa älskar jag! Ska genast kolla in webshoppen, vad bra med en miljövänlig webshop!
Oh, så fin. En sån måste jag skaffa, vilken bra födelsedagspresent!
/Johanna
Oh, så fin. En sån måste jag skaffa, vilken bra födelsedagspresent!
/Johanna
tack för en toppen inrednings & pysselblogg! Du kanske har något studentpresent tips till både kille resp. tjej? Och kanske till och med har lite snygga pakettips?
Mvh
Olivia
Det är alltid kul att se nya smarta idéer, särskilt när de är sådär snygga 🙂
Kanske vore något med en boklampa till pojkvännen som har så många riktiga böcker att han knappt kan hitta dem. Denna kanske kunde lysa upp lite! 😉 Eller så kunde han börja med färgsortering, vilket jag förordar…
Vilken fin idé! Otroligt läcker boklampa.
Kram, Sofie
Underbar sida. Jag fastnade för allt. Eko känns som det enda rätta nu.
Mittimyllan gillar namnet och givetvis ekotanken.
smart! ganska fin faktiskt!
Älskar när företag tänker till – mera sånt!
Verkligen en bra idé
Allt bra? 🙂
Coolt! det verkar vara en rolig och bra sida, känns nytt och fräscht. Gillar speciellt necessärerna, ska köpa den lilla gulblommiga till min syrra.
Kul idé!!
Läckert!
läckert värre! =)
Bra initiativ med ekologisk inredning på nätet!
Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg 🙂
Kram
Ha! Men så läckert 🙂
tack för tipset! nu vet jag vad jag ska önska mig i födelsedagspresent!
Väldigt snygg lampa. Den lyser verkligen upp!
Har sett den och tror att jag skrivit om den på bloggen eller snyggahem och den är toksmart…
KUl
Hej Frida! du har fått en utmärkelse av mig. Som du är VÄL värd!
https://inspirationsdesign.blogg.se/2008/may/wow.html#comment
Trevlig helg!
Den hade nog varit riktigt bra i min bokhylla, jättesmart idé 🙂
WOW supersnygg!!
WOW supersnygg!!
Jag inser plötsligt att jag behöver införskaffa en bokhylla, så att jag har någonstans och ställa denna coola lampa!
Gud så fiffig. Tyvärr äger jag ingen bokhylla, men om jag skulle varit en bokmal skulle jag absolut skaffa mig en. Så fräck!