Annons

Ökad upplaga och annat skoj

Innehåller information/reklam för egen verksamhet
Förlåt att jag gick in i radioskugga den här veckan. Försäljningssuccén med boken slog undan benen på min planering. Jag hade inte räknat in tid för PR och intervjuer så här tidigt i processen och jag har ju fortfarande ingen ny assistent på plats som kan hjälpa mig med det löpande arbetet (har inte ens haft tid att läsa igenom alla ansökningar som planerat) för det har varit full huggning.
 
Idag fick jag det glädjande besked att förlaget bestämt sig för att öka upplagan eftersom Handbok i inredning & styling toppat Bokus försäljningslista v a r e n d a dag sedan kampanjen gick live (med undantag för en tillfällig andraplats). Inte klokt! Dessutom blev det precis klart Norrgavel tar in boken till alla sina butiker. Ja, ni fattar? Jag är så glad att jag inte riktigt vågar tro att det är sant. Tiden för annat jobb har dock blivit lite knapp. Men snart är jag ifatt. Tack för all pepp och för ert tålamod!

Kommentarer

  • Hanna skriver:

    Grattis! Vad roligt för dig. En fråga av nyfikenhet. Vad har man för löpande arbete i ditt jobb? Ta det ej fel. Genuint nyfiken.

  • Eva skriver:

    Hurra! Så glad med dig.

  • Åsa skriver:

    Heja, heja! Så välförtjänt!

  • SaraF skriver:

    Så kul och otroligt välförtjänt. Passa på att fira ordentligt och njuta av välförtjänt framgång!

  • Anne-Lee skriver:

    Väntar med spänning på boken?

  • Vad roligt att det går så bra för dig/boken! <3

  • Sofia skriver:

    Från vilken stad utgår assistent-tjänsten ifrån? Har min bas i Stockholm nämligen 🙂

  • Lisa S skriver:

    Wow wow wow. Heja heja! Grattis

  • Linnea skriver:

    Wow! Du är fantastiskt duktig Frida! Hard work pays of!! Kram

  • Men WOW, så fantastisk roligt! Extra grattis till att Norrgavel tar in den i sina butiker, också! Det tycker jag är STORT!!!

  • Frida skriver:

    Tack för alla grattis!
    Hanna: Förstår att det inte är så lätt att veta, eftersom det är arbetsuppgifter jag sällan pratar om. Kan vara alltifrån fakturering och löpande bokföringsunderlag till revisorn, momsinbetalningar och löneattester, pitchavstämningar, uthyrning av studion och nyckelhantering, förberedelser inför samarbeten (hämtning och lån av rekvisita, korrektur mot kunder i form av texter och bilder, statistikuppföljningar och rapporter etc), planering och bokningar av föreläsningsdatum och resor. Jag har alltid tagit hjälp med den biten för att hinna med bloggen men just nu är jag en man kort.

  • CG STYLE skriver:

    WOW,stort Grattis till boken och första platsen!
    Ska bli så spännande att läsa den.
    https://cgstyle.se/

  • Monnah skriver:

    Så roligt det är att se frukten av hårt arbete! ❤️

  • Amanda skriver:

    Åh! Grattis igen! Och Norrgavelbutiker! ??

  • Lisa skriver:

    Frida, jag har följt dig sedan du började blogga. Jag hyser en oerhörd respekt för dig. För oss som följer dig är det inte ett endadugg förvånande att din bok säljer redan nu. Ditt varimärke och din kunskap är så stark – och så ditt sätt att förmedla det uppe på det.
    En varm kram från mig här i Mark. Du är helt fantastisk!

  • Emma skriver:

    Gud vad roligt, stort grattis :D:D Hoppas du hittar en assistent snart så du får lite hjälp med allt 🙂

  • Charlotte skriver:

    Jag är helt enig med Lisa här ovan, följt dig länge och du har så kloka och raka tankar kring inredning och hur den påverkar både dig själv som njuter av den och miljön som ska hålla!

  • Trendenser skriver:

    Hej Sofia, man behöver bo i på pendlingsavstånd till Spinneriet (ex. Göteborg/Lindome/Kungsbacka/Borås) så att man kan vara på plats där jag jobbar. Arbetet utgår från studion på Spinneriet.

  • Lämna ett svar

    E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *