”Work hard, play hard” heter det ju. Och det senare är precis vad jag tänkte ägna helgen åt. Om ett par timmar checkar Niklas in mig här: På St Jörgens SPA i Göteborg. Vila, goda middagar, träning och avkoppling i deras fina miljö står på schemat. Det är efterlängtat, i synnerhet efter de senaste dagarnas jäkt. Nästa vecka börjar nya tider. Och då kan jag äntligen berätta vad jag fixat med i vår.

Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Söndag och dags att knyta ihop inredningsveckan som gått. Ovanligt färgkoordinerade pressreleaser, i toner av grönt och rostbrunt får man väl ändå säga. Här kommer veckans scroll för dig som vill hålla lite koll på vad som händer i den nordiska designbranschen! Svenska DUX firar 100 år i år med utställningen The Past, Present and […]
Stoppa pressarna! Och håll i er, för nu blir det ett långt inlägg med bilder. Fick precis veta att Ditte Svanfeldt och hennes man säljer sitt otroliga hus på adressen Morby 406 via mäklarfirman Widerlöv i Uppsala. Rabatterna är planerade av min nyfunna vän Frida, på Ljungsleds plantskola och visst är jag partisk men lyllos […]
Innehåller reklamlänkar/affiliatelänkar till inköpsställen Semestern närmar sig och jag har laddat upp med några titlar jag ser fram emot att läsa. Det finns inget som är så mycket sommarlov och ledighet för mig som att vara mitt i en bok som jag längtar efter att dyka ner i. På stranden, i båten, till morgonkaffet, eller […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Det där lät ju inte fel. Ha en super trevlig helg där.
Härligt! Njut!
Åh så mysigt! Precis vad jag skulle kunna behöva.
Ser bara hur härligt ut som helst!! Själv väntar jag på att Mälaren sall bli "badbar"!
Ser underbart ut! Ha en riktigt skön helg.
Har du någon aning om var den stora runda skålen/vasen kommer ifrån, den som står på köksbordet och även vardagsrumsbordet?
https://trendenser.mystagingwebsite.com/images/2011/retroprla_141714993.jpg
Tack för ständig inspiration!
PS. Ska bli riktigt kul att höra vad det är du har på gång! Och grattis till bokkontraktet!!
Anmäl dig till Dagens Blogg!:D
Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)
https://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg.html
Ha en underbar helg!
GRATTIS till bokkontraktet, superspännande att få veta titeln och vad du har på G.
Häls. Mini
Det där ser inte helt fel ut…
Åh vad härligt med Spa =)
Grattis,vad kul med ett bokkontrakt & väl unt med en spa helg.
Åh så underbart, vad bra att du slappnar av mellan varven. Ska bli spännande att få reda på vad du haft för dig.
åh där var jag för en vecka sedan!! Väldigt fina möbler och inredning. Dom har tänkt till 🙂
Tack för en jätteinspirerande blogg!
Åh, St Jörgen är ljuvligt 🙂
Hälsningar
Anna-Maria / HAGAB Hus & Hem