Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Söndag kväll och dags att skopa ihop några av veckans nyheter och snackisar i ett inlägg. Inboxen är överfull tack vare alla lanseringar i samband med 3 Days of Design. Allt ryms inte i ett svep så jag får helt enkelt fortsätta rapportera om detta även kommande vecka. Fritz Hansen lanserar det ikoniska Superelipsbordet i […]
I veckan reste jag ner till Köpenhamn på en guidad tur för arkitekter tillsammans med Geberit mellan tisdag och onsdag (mer om det kommer på mitt instagramkonto) men jag hann även med ett par stopp utanför programmet. Bland annat på Frederiksgade 1. Här är ett bildsvep med några detaljer jag fastnade för där, i väntan […]
Häromveckan skrev jag att man inte kan patentera ett generiskt uttryck, men att frågan alltid är fri; Hade detta gjorts om inte Ferm Living varit först... för drygt 4 år sedan? I vissa fall kan efterapningar också vara ett tecken på att en trend är stendöd när den nått hela vägen till budgetkedjorna. Är Dollarstore […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Måste bara säga att jag som läser via rss.. märker inte av kategorierna alls. Jag läser inläggen rakt upp och ner, liksom. 🙂
Aha, det visste jag inte. Hur fungerar det?
Städning fanns inte som någon egen kategori… och det är det jag gillar minst. Tänkte bara säga det, allt annat är toppen! Men jag läser inte heller kategorivis, utan läser alla nya inlägg när de kommer!
Carolina:
Toppen, då vet jag det!
Fler idéer och åsikter?
Rss är liksom bara själva inläggen. Jag har en läsare – sharpreader – där jag ”prenumererar” på alla mina favoritbloggar. Så fort jag öppnar programmet letar den igenom bloggarna efter nya inlägg, och så kan jag läsa alla direkt, i programmet. Utan att surfa, och utan att klicka runt. Mycket smidigt. 🙂
Jag gillar mest inredning och städningen då 🙂 Pysslet är det jag minst längtar efter – men jag är en opysslig person och tycker att det finns en uppsjö med pysselbloggar.
Men dina inredningtips, snygga bäddset, möbler, design – det är mums. Och av städtipsen kan man hitta små pärlor som underlättar vardagen.
Jag läser precis som några andra sagt rakt upp och ner om det inte är så att jag letar efter något speciellt, vilket är sällan.
Varför inte mer vykort/scrapbook pyssel?