
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Inlägget innehåller reklamlänkar till inköpsställen Hej!Jag uppskattar verkligen läsarfrågan men det är första gången jag skriver själv. Jag tycker det är svårt att hitta stora utomhuskrukor till små priser utan att det känns plastigt och skriker dålig kvalitet eller budget. Snälla, ge mig dina bästa tips. Behöver många till vårt nya hus och vill gärna […]
Söndag kväll och dags att skopa ihop några av veckans nyheter och snackisar i ett inlägg. Inboxen är överfull tack vare alla lanseringar i samband med 3 Days of Design. Allt ryms inte i ett svep så jag får helt enkelt fortsätta rapportera om detta även kommande vecka. Fritz Hansen lanserar det ikoniska Superelipsbordet i […]
I veckan reste jag ner till Köpenhamn på en guidad tur för arkitekter tillsammans med Geberit mellan tisdag och onsdag (mer om det kommer på mitt instagramkonto) men jag hann även med ett par stopp utanför programmet. Bland annat på Frederiksgade 1. Här är ett bildsvep med några detaljer jag fastnade för där, i väntan […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Men så fint, det ser helt ljuvligt ut!
Kram Anette
Ljuvligt fin!
Jag håller med. Jag blir deppig av mörker och kommer nog aldrig att haka på det murriga hur trendigt det än må vara. Varde ljus säger jag bara.
Gissar på att du har Snö, ekollonvas, den lilla macaron-liknande burken och kanske Nagels ljusstake/ar :).
Så organiserat och fint! Sliter med smarta förvaringar som passar den här typen av inredning, har du några tips?
Ja den är en liten ljus pastellkaramell:) Tack för tipstacket Frida;-) Ha en skön lördag och njut av din tavelskatt!
Camilla
Snö byrån vet jag att du har! Kan du inte visa hur du har stylat din? Själv har jag vitrinskåpet i den serien och drömmer om en byrå till hallen också!
Älskar färgskalan! Gillar när du plockar godbitarna från hemnet. Trots att jag nöter det så gott som dagligen kan man ju missa något fint som just detta. 🙂
Det vara verkligen ett mysigt hem du nosat rätt på.
Jag älskar rum som ger ljus och en känsla av harmoni.
Men grått är aldrig fel det heller, om jag inte misstar mig så är det gråa möbler på de nedersta bilderna. Men kombinationen gör det ändå ljust.
Ha en fin dag 🙂
Mvh Mimmi
Åh så fint! Härliga detaljer.
Åh vad fräscht! Gillade särskilt den "lutande" hyllan.
Är det någon som vet var de lutande hyllorna kommer ifrån?
Tusen tack!
Är det någon som vet var vasen bredvid Nagel-ljusstaken kommer ifrån? Den som ser ut som ekollonvas modell större. Oj vad fin!
Tacksam för tips!
Någon som vet vart det vita bordet med marmorskiva kommer ifrån?
Swedese! 🙂