
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Stoppa pressarna! Och håll i er, för nu blir det ett långt inlägg med bilder. Fick precis veta att Ditte Svanfeldt och hennes man säljer sitt otroliga hus på adressen Morby 406 via mäklarfirman Widerlöv i Uppsala. Rabatterna är planerade av min nyfunna vän Frida, på Ljungsleds plantskola och visst är jag partisk men lyllos […]
Innehåller reklamlänkar/affiliatelänkar till inköpsställen Semestern närmar sig och jag har laddat upp med några titlar jag ser fram emot att läsa. Det finns inget som är så mycket sommarlov och ledighet för mig som att vara mitt i en bok som jag längtar efter att dyka ner i. På stranden, i båten, till morgonkaffet, eller […]
Det dök upp en fråga om bekväma klappstolar i Trendensers Facebookgrupp, med IKEA PS 2026 som exempel, så jag tänkte att jag gör mitt svar till ett blogginlägg så att fler kan se vad man ska kika efter när man står i affären och väljer. Det mesta går ju att sitta på under korta stunder, […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Det finns ingen plats som Norrland. Jag älskar vårt vackra landskap! /piteå
Underbar bild!
Kan bara hålla med! Den här värmen gör så gott, speciellt kvällstid. Jag njuter av varje minut!
Underbart! Magiskt foto på dig och lillkillen!
Kram Anette/Inredningshjalpen
Instämmer, har just njutit av en sådan kväll vid en liten stilla sjö i Nordingrå, Höga Kusten.
Så fin bild på er! Såna kvällar är underbara.
Håller helt med. Ljuset är helt underbart där uppe och jag längtar dit varje sommar!
Trevligt att träffas btw. Blev det lunch på Rost?
Härlig bild!
Sommarkvällar är underbart! 🙂
Sommarkvällar är underbara, mysig bild!
Underbart! Ja Norrland är verkligen ljuvligt:)