
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Söndag kväll och dags att skopa ihop några av veckans nyheter och snackisar i ett inlägg. Inboxen är överfull tack vare alla lanseringar i samband med 3 Days of Design. Allt ryms inte i ett svep så jag får helt enkelt fortsätta rapportera om detta även kommande vecka. Fritz Hansen lanserar det ikoniska Superelipsbordet i […]
I veckan reste jag ner till Köpenhamn på en guidad tur för arkitekter tillsammans med Geberit mellan tisdag och onsdag (mer om det kommer på mitt instagramkonto) men jag hann även med ett par stopp utanför programmet. Bland annat på Frederiksgade 1. Här är ett bildsvep med några detaljer jag fastnade för där, i väntan […]
Häromveckan skrev jag att man inte kan patentera ett generiskt uttryck, men att frågan alltid är fri; Hade detta gjorts om inte Ferm Living varit först... för drygt 4 år sedan? I vissa fall kan efterapningar också vara ett tecken på att en trend är stendöd när den nått hela vägen till budgetkedjorna. Är Dollarstore […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Trevlig helg på dig med 🙂 O fin bukett där va
Fin kombination med höstblommorna och det svarta kruset. Trevlig helg!
Trevlig helg!
Enjoy yourvweekend Frida! Well deserved!
Best,
Liselore
heej jag har frågestund på min blogg så fråga fråga fråga!
fin blogg du har!
KRAM OCH HA EN SKÖN HELG!
Love Suits. Ska spana in soundtracket.
Jag lyxar till det med extra mycket smör i potatismoset. Och sen en snordyr pava rött! Är det fredag så är det! Ha en strålande helg!
Härligt!!
Har en exakt likadant fat i vitt pressglas som på din bild! Sitter en liten märkning i form av en liten klisterlapp på min. Men det går inte att urskilja var det står för den har nöts bort i alla diskar antagligen…
Min är köpte på loppis för några kronor, hade en grej för vitt pressglas för några år sedan :)Kul!!
Anna
Hvor er vinglassene fra?
Härlig start på helgen. Nästan likadant här! 🙂
Kram
Åh Kanolds…nästan så att man skulle ta en tur upp bara för den sakens skull.
Härliga höstblommor, perfekt start på helgen!
Kram Mrs G/Inredningshjälpen
Gud, va trevligt det lät… Och vilken fin höstbukett. Ha en underbar helg!
Låter som en härlig avslutning på veckan! O vilken härlig höstbukett. Och krukan!!!! Love it!!!
Kraam Emma
Vilken fin blogg. 😉
Vilken härlig bild! Livets goda onekligen! 🙂
Ser smaskens ut! Vila i helgen nu 🙂
Och IPad-magasinet kommer jag säkerligen att njuta av!
Ah, Suits! Vilken serie, den har nog allt!
Trevlig helg c:
Hej!
Jag ser att du är duktig på design! Jag har ett litet problem med min blogg-layout (min sidkolumn har halkat ned längst ned på bloggen) och undrar om du skulle vilja hjälpa mig med detta (om du kan, så klart)? Tack på förhand!
Vänligen,
Emelie
Kolla in på mitt senaste inlägg, försökte mig på en waterfall fläta. Kommentera gärna.
Om du gillar bloggen så följ den gärna på bloglovin så jag kanske kan följa tillbaka! 🙂
Kolla min blogg!
https://esnilsson.blogg.se/
Hoppas du får en fin helg!
Jag tycker du aldrig ska sluta blogga. Älskar din blogg och du är så bäääst!:D
Kolla gärna in min blogg skulle bli sjukt glad då!!
Härlig bild!
Älskar fatet! har 3 stycken själv 🙂
Härlig bild!
xxx
E från Helsingfors
https://dragonflyelisabeth.blogspot.fi/