
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Söndag och dags att knyta ihop inredningsveckan som gått. Ovanligt färgkoordinerade pressreleaser, i toner av grönt och rostbrunt får man väl ändå säga. Här kommer veckans scroll för dig som vill hålla lite koll på vad som händer i den nordiska designbranschen! Svenska DUX firar 100 år i år med utställningen The Past, Present and […]
Stoppa pressarna! Och håll i er, för nu blir det ett långt inlägg med bilder. Fick precis veta att Ditte Svanfeldt och hennes man säljer sitt otroliga hus på adressen Morby 406 via mäklarfirman Widerlöv i Uppsala. Rabatterna är planerade av min nyfunna vän Frida, på Ljungsleds plantskola och visst är jag partisk men lyllos […]
Innehåller reklamlänkar/affiliatelänkar till inköpsställen Semestern närmar sig och jag har laddat upp med några titlar jag ser fram emot att läsa. Det finns inget som är så mycket sommarlov och ledighet för mig som att vara mitt i en bok som jag längtar efter att dyka ner i. På stranden, i båten, till morgonkaffet, eller […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Schyssta!
Men åh så snygga! Ja lika bra att bunkra för sen dyker det med säkerthet upp något som inte alls är lika tilltalande 🙂
Tack för tips!
Anna
Jag har också köpt ett par ark!
Vilken tur att jag ska och posta en beställning idag 🙂 Ska absolut köpa några, jätte fina! Tack för tipset!
//Johanna
Åh, vad fina! Måste också rusa och köpa ;)) !!!
Jobbar på att få slut på mina frimärke med glasstrutar på…
Kram SOfie
Åh så fina! Stort tack för tipset! 🙂
Nämen vad kul!! Ska genast köpa på mig en bunt jag med!
så snygga!
Åh, kul att du gillar dem! Visst är de snygga?! Lite extra stolt, eftersom jag sitter med i Frimärksrådet! 🙂 /Ebba
Men åååh! Ska göra det samma! Tack för tipset:) /Ida-Maria
Men åååh! Ska göra det samma! Tack för tipset:) /Ida-Maria
Åh de är verkligen riktigt riktigt fina!!!
Oh vad roligt med häftiga frimärken! Vill skaffa!
Dom är så fina!! Bara diggar allt hon gör 😀
Skön känsla hon förmedlar, man vill börja skicka brev igen och inte bara mail 😉
Åh va kul att frimärken också kan få vara konst! En rolig och snygg detalj som faktiskt syns mer än man kan tro!
Jag såg det inne hos Smäm att Lovisa har fått äran att göra frimärkena, så himla kul!
Toppenfina!
Måste försöka få tag på några kartor!!!
De är riktigt läckra 🙂
Riktigt snygga! De första på länge som jag verkligen gillar 🙂