Nu har Åhléns släppt ännu ett kampanjsamarbete med kändisstylisten Jimmy Schönning. Jag har varit väldigt imponerad av hans tidigare inredda miljöer, framförallt de två som kom ut innan påsken. De här är nog det svagaste hittills, men det beror mer på valet av location och timingen (än känns sommaren och lata dagar vid poolkanten långt borta för min del) och det kan ju antagligen inte Jimmy själv styra. Kul var det i alla fall att få följa med bakom kulisserna och få se hur själva plåtningen gick till. Visst är det ett nytt grepp? Har aldrig sett det innan. Tummen upp för det i alla fall! Är du också nyfiken i en strut och gillar att se mer än den glättiga ytan, så kan du hitta ”behind the scenes bilderna” här.
Foto: skärmdump av kampanjsajt på Åhléns.se
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Denna vecka har Designers Saturday ägt rum i Oslo, Norge. Ett event som samlar fler än 150 utställare och lockar över 6 000 professionella besökare under tre dagar. Här kommer en snabb recap och summering av veckans nyheter och branschsnackisar för dig som vill hålla lite koll! I konstnären Paul Hellseggs privata hem visades utställningen Tidsånden […]
Den här arbetsveckan gick fort. Blink, blink så var det redan fredag. Jag köpte en ny systemkamera igår och har vankat av och an, som katten kring het gröt, runt förpackningarna som står uppstaplade här på hemmakontoret. Mitt eviga dilemma när det kommer till teknik. Jag både längtar och bävar inför att öppna dem, läsa […]
Inlägget är betald reklam för Ballograf Under vinjetten ”Local hero” belyser jag kända nordiska designklassiker i samarbete med dess producenter. Genom att berätta mer om deras historik, bakgrund och tillverkningsprocess hoppas jag att fler ska få kunskap om och förståelse för den verkshöjd de faktiskt har. Dessutom känns detta som en roligare och mer lärorik annonsform […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Det här var riktigt roligt att se.
Jimmy är min favoritinredare och saknar självklart hans nerlagda blogg på hemmakanalen JÄTTEmycket.
Tack för intressant blogginlägg !!!!!!!!
Ja, det är ju sannerligen trendigt med merinformation just nu. Inte så konstigt med tanke på hela E-nummerhetsen och så vidare kanske. Jag tänkte häromdagen på bara hur många reklamfilmer just nu som slutar med en utzooming på studion runt omkring eller motsvarande.