Jag vet inte om det är färgen (jag är fantastiskt svag för beige och svagt lattefärgade nyanser) eller formen men något tilltalar mig med Tipo från Norway Says. En designfirma som fått mycket uppmärsamhet av brittisk inredningspress såsom bland annat Elle Deco och Wallpaper.

Foto: Norway Says
Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.
Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.
Söndag och dags att knyta ihop inredningsveckan som gått. Ovanligt färgkoordinerade pressreleaser, i toner av grönt och rostbrunt får man väl ändå säga. Här kommer veckans scroll för dig som vill hålla lite koll på vad som händer i den nordiska designbranschen! Svenska DUX firar 100 år i år med utställningen The Past, Present and […]
Stoppa pressarna! Och håll i er, för nu blir det ett långt inlägg med bilder. Fick precis veta att Ditte Svanfeldt och hennes man säljer sitt otroliga hus på adressen Morby 406 via mäklarfirman Widerlöv i Uppsala. Rabatterna är planerade av min nyfunna vän Frida, på Ljungsleds plantskola och visst är jag partisk men lyllos […]
Innehåller reklamlänkar/affiliatelänkar till inköpsställen Semestern närmar sig och jag har laddat upp med några titlar jag ser fram emot att läsa. Det finns inget som är så mycket sommarlov och ledighet för mig som att vara mitt i en bok som jag längtar efter att dyka ner i. På stranden, i båten, till morgonkaffet, eller […]
Trendenser.se drivs av Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design. Bloggen uppdateras dagligen med inspiration, nyheter och trender för livet i hemmet.
Copyright 2024 Trendenser AB, All Rights Reserved
Kommentarer
Fåtöljerna är dock inte lika snygga ovanifrån som dom är från sidan.. 😉
Men när man står på samma nivå som möblerna så tror jag det är grymt snyggt.. 😉
*gillar också färgen*
Fåtöljerna ser faktiskt speciella ut uppifrån, kan inte bestämma om det är fult eller snyggt. Men, jo, de tilltalar mig…
Du är himla duktig på att hitta det där lilla extra. Kul at läsa din blogg! Har du något tips på en snygg fondvägg (och tillhörande sidoväggar) i ett relativt litet v-rum där tonerna än så länge är blått och limegrönt? Ha en skön dag/Erika
Mums! Så mina landsmän kan sätta prägel på fler saker än lusekofter!
Skulle inte tacka nej till en dylik uppsättning!
Vilka fina! Kikade in på deras hemsida och hittade flera snygga saker. Vet du om de har återförsäljare i Sverige eller hur man bär sig åt för att få tag på deras produkter?
Jamen ursäkta, jag var lite snabb där. Nu hittade jag den länken också!
CKR gjorde liknande, snyggare för flera år sedan!! Nämligen Berliner producerade av Swedese.
De är också snygga. Fast jag gillade att de här var lite rakare i linjerna än Berliner. Lite nättare, ser det ut som, särskilt fåtöljen. Och så gillade jag att soffan inte hade hel dyna. Stolen Spline blev jag otroligt förtjust i. Fast återförsäljare har jag hittat, jag var för snabb med det förra inlägget också…
Tycker inte de är fula ovanifrån, snygga och lite annorlunda. Ser ut att vara runda och sköna mot ryggen, fast ganska låga..
Tack Erika! Vadkul att du gillar bloggen 🙂 Apropå fondväggar, har du sett den här länken? Kika in där för massor med inspiration för fondväggar:
https://husmusen.blogg.se/240406074643_mla_en_vgg.html
Ja, stolen Spline är fantastiskt snygg. Finns att köpa genom Offecct (www.offecct.se) för lite över tusen kronor.
Anna – tack!