Annons

Famous Hearts

Under Formexmässan den gångna helgen visade man för första gången upp de kort som 20 kända svenskar har ställt upp och designat i en ny kampanj för att hjälpa hjärtsjuka. Dessa blomster/grattiskort ska säljas i ca 350 butiker runt om i landet. Målet är att samla in närmare två miljoner kronor till forskningen kring plötslig hjärtdöd. Bland kändisarna kan bland annat nämnas Lasse Berghagen, Mikael Persbrandt, Lars Wallin och Martin Timell. Kampanjen är ett samarbete mellan Westpoint Design och Hjärt & Lungfonden.

25594-1126

Kategorier:

Kommentarer

  • Sanna skriver:

    Detta var en trevlig idé även fast jag är lite nyfiken på hur vissa kort kommer att se ut.
    Ahja det visar sig. =)

  • Hillevi skriver:

    Var inne på deras hemsida och kollade nyss, dom var superfina.. I alla fall dom 4 som låg ute där =)

  • Nicolayfride skriver:

    Enjoy your website very much. Good job!

  • Lämna ett svar

    Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

    Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.

    Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.