Sponsored post: Sonos + HAY = Limited edition

Inlägget presenteras i samarbete med Sonos och HAY
 
Ljud är en viktig del av inredningen för den som vill tänka på alla sinnen i en miljö - men jag gillar när tonerna smälter in och förhöjer, snarare än tar över som en jobbig gäst. För mig är det viktigt att både musikvalet och högtalarna är anpassade till stämningen i rummet. Nu har Sonos och HAY samarbetat för att ta fram en Limited Edition av HAYSonosOne speakers med en inredningsanpassad färgpalett som gör att du enkelt kan välja den stil som passar just dig!  Forest Green, Pale Yellow, Soft Pink, Light Grey och Vibrant Red. Här hittar du hela kollektionen!
Jag valde den ljusgrå modellen till min arbetsplats på Spinneriet. En mjuk nyans som snabbt blev min personliga favorit. Ja. Ni ser ju hur bra den smälter in. Det var också Mette Hays mål med den. För henne var det viktigt att hitta en nyans som skulle fungera både på arbetsplatser och i hem med olika stilar. Den gula färgen knyter an till kök och badrum, som ofta är ljusa och kompletteras med rostfritt stål och porslin. Den gröna tonen är tänkt att föra tanken till krukväxter på en fönsterbräda. De rosa är en flirt med modevärlden och en kulör som är väldigt trendig just nu. Den ikoniska röda färgen är tänkt att skapa en viktig brytning mot möbler. 

Dessa högtalare kommer att säljas hos utvalda återförsäljare från och med den 5 november. På sonos.com, i Sonos-butiker i New York och Berlin, HAY House i Köpenhamn och på NK i Stockholm. HAY Sonos One kommer att kosta 2 799 kr
Foto: Frida Ramstedt, Trendenser.se 
 
* Inlägget är ett betalt samarbete med Sonos och HAYSonosOne 

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar Sonos produkter och denna färg var ju väldigt fin!

2018-10-31 @ 13:29:05
URL: http://byemmak.blogspot.com
Postat av: Anna

Oj så fin design men såklart väljer du den med MINST färg 😂😂😂😂😂

2018-10-31 @ 13:33:19
Postat av: Katarina

Superfina!
Blev dock helt kär i koppen - vart kommer den ifrån?

2018-10-31 @ 15:47:50
Postat av: CGSTYLE

Älskar sonos högtalare och har både vita och svarta hemma men dessa var ju hur läckra som helst :)

https://cgstyle.se/

2018-10-31 @ 16:09:41
URL: http://https://cgstyle.se/
Postat av: Linn

Oj, trodde arbetsplatsen redan var prydd av de typ identiska (både i utseende och funktion) högtalarna från samarbetet med Samsung? ;)

2018-10-31 @ 22:22:01
Postat av: Frida

Linn: Mig veterligen har tidningarna annonser från olika köksföretag, badrumstillverkare osv i ett och samma magasin till och med? Klart att jag kan göra reklamsamarbeten med olika bolag som gör nya, bra högtalare som kan vara intressanta för er läsare och inte kan låsa mig till ett enda för all framtid. Samsungs kampanj gick 2016 och mars 2017.

2018-10-31 @ 22:38:56
URL: http://www.trendenser.se
Postat av: Emma

Linn: Gud vad roligt att en två år gammal kampanj etsat sig fast hos dig. Snacka om en lyckad kampanj som visar på genomslagskraften i bra reklam!

2018-11-01 @ 08:40:35
URL: http://byemmak.blogspot.com
Postat av: kristin på krickelins

Älskar Sonos högtalare och har dem både här och på jobbet. Snyggt hos dig!

2018-11-01 @ 11:53:43
URL: http://https://krickelins.se
Postat av: Linn

Absolut Frida. Ber om ursäkt om min kommentar framstod som spydig. Menade inte att du inte har all rätt i världen att göra reklam för vad du vill, när du vill! Anledningen till att reklamen blir känsligare i influencersammanhang (upplever jag) är ju att det är svårt att koppla isär (privat)personen och företaget så att säga – vilket också gjort typen av marknadsföring framgångsrik. Det är som när en kompis (eller "kompis"), vars liv man aktivt följer och är nyfiken på, säger "den här produkten är så bra!" som man gärna vill tro på det. Då blir det också kognitiv dissonans när sagda kompis en liten tid senare plötsligt hävdar att en annan, nästintill identisk, produkt, är så bra, utan att för den delen jämföra eller kontrastera produkterna som kanske hade skett om det inte varit just marknadsföring. Det blir plötsligt tydligt att det ÄR just reklam och inget annat. Ett problem som säkert alla influencers brottas med.

PS. Jobbar själv med ljud och mindes därför Fridas kampanj, som såklart också var välgjord precis som denna :)

2018-11-02 @ 15:13:30
Postat av: Anett

Är den laddbar? Eller har du ställt den på skrivbordet utan elsladd?

2018-11-03 @ 10:41:10
Postat av: Frida

Anette: det är ett hål mellan bordsskivorna där vi drar ner elen från datorer, kablar,laddarer etc

2018-11-03 @ 10:43:42
URL: http://www.trendenser/se
Postat av: Johanna Bradford

Älskar denna kollektionen från Sonos. Finns något för alla och denna ljusgrå passade ju dig och Spinneriet perfekt 😘

2018-11-05 @ 23:16:41
URL: http://johannabradford.elledecoration.se
Postat av: Linda

Åh,jag undrar också var koppen är ifrån!😃

2018-11-16 @ 09:32:33

Prenumerera gärna på min blogg på bloglovin':

bloglovin



Kommentera inlägget här:
Genom att registrera dina personuppgifter (namn och epost samt ev URL) i kommentarsfältet på Trendenser.se samtycker du enligt GDPR till lagring av dessa i bloggens arkiv. Här kan du läsa mer om Trendensers personuppgiftspolicy och regler för kommentarsfältet.
http://trendenser.info/personuppgiftspolicy.html
http://trendenser.info/kommentarsregler.html

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Annons

+ follow Frida Ramstedt on APPRL