Annons

Bakom kulisserna med Jimmy Schönning

Nu har Åhléns släppt ännu ett kampanjsamarbete med kändisstylisten Jimmy Schönning. Jag har varit väldigt imponerad av hans tidigare inredda miljöer, framförallt de två som kom ut innan påsken. De här är nog det svagaste hittills, men det beror mer på valet av location och timingen (än känns sommaren och lata dagar vid poolkanten långt borta för min del) och det kan ju antagligen inte Jimmy själv styra. Kul var det i alla fall att få följa med bakom kulisserna och få se hur själva plåtningen gick till. Visst är det ett nytt grepp? Har aldrig sett det innan. Tummen upp för det i alla fall! Är du också nyfiken i en strut och gillar att se mer än den glättiga ytan, så kan du hitta ”behind the scenes bilderna” här.

Foto: skärmdump av kampanjsajt på Åhléns.se

Kategorier:

Kommentarer

  • Det här var riktigt roligt att se.
    Jimmy är min favoritinredare och saknar självklart hans nerlagda blogg på hemmakanalen JÄTTEmycket.
    Tack för intressant blogginlägg !!!!!!!!

  • Charlotte skriver:

    Ja, det är ju sannerligen trendigt med merinformation just nu. Inte så konstigt med tanke på hela E-nummerhetsen och så vidare kanske. Jag tänkte häromdagen på bara hur många reklamfilmer just nu som slutar med en utzooming på studion runt omkring eller motsvarande.

  • Lämna ett svar

    Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

    Läs mer om Trendensers Personuppgiftspolicy och Cookiepolicy.

    Kommentarer till denna artikel publiceras direkt utan föregående granskning eller annan åtgärd av Trendenser AB. Det innebär att den som kommenterar själv ansvarar för innehållet i kommentaren. Vi uppmanar dig att använda vänlig ton, ett civiliserat språk, uppföra dig väl och följa tillämpliga lagar.